Top Ten Trainingeko saioetan parte hartuko duten hizlarien zerrenda
Carlos Ortíz
- Market Intelligence arloko zuzendaria ONOn.
- 20 urteko esperientzia duen profesionala, espezializazio handia Market Research-en.
- Aditua telekomunikazio sektorean.
Christopher Smith
- BrandSmith-eko presidente eta sortzailea.
- Espainiako aditurik nagusietakoa da Branding eta Management-ean. Esperientzia zabala du aholkularitzan eta Branding estrategikoaren ezarpen eta hedapenean managementaren arazoak konpontzeko tresna berritzaile legez.
- Gaur egun Brandinga zuzendaritza estrategikorako tresna legez ikasgaiaren irakaslea da EAE Negozio Eskolan (MBA, MBA Internacional eta Marketing Zuzendaruitza masterra.
Agustín Medina
- Publizista, idazlea eta hizlaria.
- Publizitate, Sormen eta Marketing irakaslea negozio eskolen masterretan, besteak beste CESMA, EAE, MSMK, eta ICADEn. Aurretik sormen zuzendaria izan da zenbait baltzutan.
- 200 hitzaldi baino gehiago mundu osoan.
- Zenbait libururen egilea, besteak beste Cómo llegar al éxito de fracaso en fracaso (2006), Bye Bye Marketing (2010) eta Hoja de ruta para emprendedores (2012).
Nacho Somalo
- Hamabi urte merkataritza elektronikoaren proiektuak zuzentzen.
Casadellibro.com, Planeta ecommerce network, dvdgo.com, El armario de la tele.com, Alice.es, Muchoviaje.com baltzuetan egon da. - Aurretik sei urtez aholkularia Accenturen.
- Doktorea Ekonomia Aplikatuan.
- Irakasle elkartua IE business School-en, irakaslea ISDI eta IEBn. Koordinatzaile akademikoa ecommerce The Valley-n. Zuzendari akademikoa Marketing Digital eta Merkataritza elektroniko masterrean..
Guillermo de Haro
- Zuzendaria Technicolor Entertainment Services, AvanGroup eta Workcenter SGDn.
- Irakaslea IE Business School, Online Business School, Munich Business School, Universidad de Salamanca, URJC, EAE Business School eta European University-n
Rafael García del Poyo
- Business Digital arloko bazkide arduraduna Osborne y Clarken.
- Izen handiko abokatua informazio teknologien lege gaietan, bai hemen eta bai Europan.
- Zenbait ekonomia sektoretako enpresa nazionalen eta talde multinazional garrantzitsuen lege aholkularia.
- On-line merkataritza elektroniko fidagarriaren bitartekaria Kontsumoaren Bitartekaritza Nazionalaren Batzean, Europako Bitartekaritza Elkarteko Energia eta Ingeniaritzaren Bitartekaritza Batzordean eta domeinu izenei dagokienez Red.es-en.
Manuel Balsera
- iTrain Global-eko presidente eta sortzailea.
- Aurretik, Proximity-ko CEO.
- Zuzendaritzako esperientzia BBDO, ONO, Liberty Media, GGA Vivendi, Ruiz Nicoli, Briefing, Burson Marsteller, eta NHK-n.
- ESICeko marketing estrategiko irakaslea, UCJCko irakasle elkartua eta irakasle gonbidatua hainbat negozio eskolatan (EAE, IE, CESMA) eta Espainiako zenbait Unibertsitatetan, Valladolideko Unibertsitatean eta Madrilgo Universidad Complutensen.
Jaime Martinez-Brocal
- Táktice-ko bazkide zuzendaria.
- Ekonomialaria, IESEko MBA, esperientzia zabala negozioen garapenean hainbat ekimenetan, batez ere merkataritza eta bezeroei zuzendutako marketingean, telekomunikazio eta informazio teknologia sektoreetan.
- ICEM/ESIDeko irakaslea Marketing eta ekintzailetza arloan: marketing estrategikoa, marketing digitala eta harreman marketinga.
Paco Gómez
- Zuzendaria entradas.com-en.
- Ia hogeita hamar urteko ibilbide profesionalean nabarmena da Marketing sektoreko arlo nagusietan duen esperientzia: publizitate orokorra (16 urte), marketing zuzena eta erlazionala (5 urte), iragarlea (3 urte) eta marketing estrategikoko aholkularitza (5 urte). Ondorioz, berebiziko eskarmentua du, ia bakarra sektorean.
- Irakaslea ICEMEDen (Madril) bezeroen bereganatze eta zintzotze tekniketan hiru urtetan.
Javier de Paz
- PwCren Espainiako TKT sektoreko Estrategia eta Eragiketa Bazkide arduraduna.
- 20 urte baino gehiagoko ibilbidea aholkularitzan hainbat baltzutan: Booz & Co, A.T.
- Industrian 3 urtetan Marketing zuzendari nagusia eta ONOko zuzendaritza batzordeko kidea.
- ESADEren Executive MBAko irakasle laguntzailea Madrilen.