2013ko urriaren 17a
1 Hasierako ekitaldia
Lehenengo saio honetan gaur egun ekonomia digitalaren arloan dauden berritasunak eta joerak aurkeztuko dira, inguru aldakor berri honek ekintzaile eta enpresei eskaintzen dizkien aukerak ebaluatuz.
Gainera, teknologian oinarritutako negozio-ereduen eraldaketaz eta erronka horiei aurre egiteko kudeaketa tresna berriez hitz egingo da.
MANUEL BALSERA?, JAVIER DE PAZ, ?JUAN LUIS MORENO BALLESTEROS
2013ko azaroaren 14a
2 Negozio digitalak abian jartzea
Abian jartzeari dagozkion lege gaiak faktore giltzarria dira negozio digitalen esparruan, legezko era eskalagarritasun eta etorkizuneko garapenaren oinarria izango baita. Ikastaro hau negozio digital berri bat sortzeko eta abian jartzeko beharrezkoak diren legezko beharkizun guztiak argitzen ahaleginduko da.
RAFAEL GARCÍA DEL POYO
2013ko abenduaren 12a
3 Merkatuen azterketa eta start up-ak
Ikastaroaren helburua merkatuen ikerketari buruzko oinarriak eskaintzea da. Zer den, zertarako balio duen eta dauden aukerak eta metodologiak nola eta noiz erabiltzea.
Ikuspegia batez ere praktikoa izango da eta benetako zenbait kasuren bitartez zenbait enpresak estrategia eta marketinari dagozkion negozio-erabakiak hartzeko merkatu-azterketa nola erabili duten azalduko da.
CARLOS ORTIZ GRACIA
2014ko urtarrilaren 9a
4 Negozio eredu tranksakzionalak
Interneten oinarritutako negozio ereduak ezagutzea jarduera fisikoaren osagarri legez. Eredu horren hautaketa burutu nahi duten negozioaren nolakotasunari egokitu behar zaio eta ikastaro honen bidez hautaketa egokia egiteko gai izango dira.
PACO GÓMEZ
2014ko otsailaren 13a
5 Finantzazio ereduak
Saioak eskuragarri dauden finantza iturri eta baliabideen ikuspegi zabala eskaintzen du. Negozioen merkaturaketaren etapa bakoitzean beharrezkoa da finantza egitura egokituz joatea, baliabide propioak (hazi-kapitala) eta inorenak (business angels, kapital-arrisku fondoak) ekintzaileentzat berariaz diseinatutako diru-laguntza publikoekin konbinatuz. Ikastaro honetan zure eskura dauden baliabide guztiok ezagutu ahalko dituzu.
MANUEL BALSERA
2014ko martxoaren 13a
6 Negozio digital berrien ideiak sortzea
Ikastaroak beren enpresa sormena lantzeko teknikak garatzea erraztu nahi die parte-hartzaileei. Ideia berriak sortzea negozio erakargarri, ezberdin eta errentagarriak identifikatzeko oinarria da, horrela enpresak arrakasta izan ahal dezan.
AGUSTIN MEDINA
2014ko apirilaren 10a
7 Branding digitala
Ikastaro hau enpresa-marka sortzeari eta kudeatzeari dago bideratuta, negozio estrategiak sortzeko eta antolakundeak eraldatzeko osagai ukiezintzat ulertuta.
CHRISTOPHER SMITH
2014ko maiatzaren 29a
8 Bezeroak zintzotzea
Merkatuaren ezaugarriak eta baldintzak aldatzen direnean enpresek ezin dute jarraitu lehengo gauza bera egiten eta, are gutxiago, (aurrezteko) txartoago egiten.
Enpresari eta arduradun asko alde batera utzi dute agerikoa izateagatik sarritan ahaztu egiten dugun egia bat: zure enpresa krisialdiaren eraginetatik salbu utzi nahi baduzu lehenengo eta behin zure bezeroak salbatzeaz arduratu behar duzu.
MIGUEL ANGEL CARTIER
2014ko ekainaren 12a
9 On-line marketing planaren diseinua
Ikastaro praktiko honen helburua marketing digitalaren oinarriak ezagutzea da, batez ere ohiko marketingarekin dauden aldeak nabarmenduz. Marketing digitalaren plan baten berrikuspena, arlo honetan aurrekontua kudeatzeko aholku praktiko eta guzti.
NACHO SOMALO
2014ko uztailaren 3a
10 Ekonomia digitala eta 2.0 negozioak
Práctico, ameno y sencillo curso para entender como funciona la economía digital, los negocios colaborativos, el comercio electrónico, el marketing online o los medios sociales. Con ejemplos reales, casos de estudios analizados en primera persona y comparativas con empresas tradicionales para entender el potencial y valor de los negocios digitales.
GUILLERMO DE HARO